14-05-2009, 12:43 AM
Speedy Skrev:HenrikSMøller Skrev:Kanon flot ur, hvad er ref. nummeret på den?(jeg kunne godt tænke mig at finde lidt data på den)
Jeg har lidt drilsk ladet være med at skrive ref. eller lignende. Lad det være en opfordring til eksperterne om at komme på banen. Præmie til den korrekte udredning kan udloves.
PS. Der er er par stykker som selv ved at de ikke kan deltage i konkurencen, de bedes også holde lav profil med løsningen!
145.022 er det eneste jeg kan finde på det, samt at det måske er sammensat af flere......? Nedenstående er fra et par medlemmer fra andre foras.....
"Omega used the same case model to produce 2 different speedies, one is the standard black dial and black bezel and the other is this one, they shared the same movement as well, The silver dialled versions are quite rare"
"I don't know the ref, but I would hazard a guess and say its a hybrid.... The case might be from a 145.022. A white dial for this case ref does exist and recently Watchco sold a bunch of these on eBAY.
The hands are wrong for a Speedmaster Pro and the bezel appears to be from a Broad Arrow reissue."
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)