19-05-2009, 05:46 PM
JohnFyn Skrev:Anubiz-DK Skrev:Linie 2: Hmm.. Lettere overflødigt.. Jeg havde nu ikke forventet (ej heller spurgt til) din mening, om hvorvidt du synes det er en go idé at jeg køber en Speedmaster. Det virker tværtimod en smule implicit, set i lyset af at man har henvendt sig i dette forum..?!?
Beklager hvis det blev opfattet sådan...det er skrevet med humor,
Jeg fangede dig også sådan. Mange vil gerne ha et bestemt ur - men ikke med plexi - eller ikke hvis der sidder en sekundviser "i vejen" og heller med lys skive, eller glasback - eller automat for et manuelt optræk, eller omvendt.
Det er bare tonen herinde - og var garanteret ikke andet end hjerteligt ment - lidt kompromisløshed med hensyn til hvordan en Speedy ser ud og er - purisme kalder mange det - og det kan man springe op og falde ned på hvis temperamentet er til det - men de fleste vil faktisk over tid, også i faldet Speedmaster pro -, ende i noget nær samme konklusion
Baun har tidligere i tråden nævnt Broadmaster automat speedy med hvid skive og dato - også et supersmukt ur i samme "familie" som du kan se på
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)