29-05-2009, 03:30 PM
Svært at vurdere ud fra et enkelt billede og en intetsigende beskrivelse. Forstår ikke hvorfor auktionshuse altid beskriver det man kan se på billedet frem for at beskrive det man IKKE kan se
Mk 3 skiven fortæller at uret ret sikkert er fra senest 1972/start 73, men der er ikke oplyst alder eller SN på uret
Om bagkassen den oprindelige er umuligt at vide uden at åbne uret. Ret afgørende for prisen. På et mk 3 bør alderen fremgå i bagkassen. Lænke, datokrans og lynette er af nyere dato. Viserne ser ikke ud til at være de oprindelige, men ligner dog ikke nyere luminova. Jeg kan ikke vurdere kassens stand ud fra billedet, men umiddelbart ser den fornuftig ud. Desuden mangler jeg et billede af certifikatet, som står der medfølger
Går ud fra det matcher urets serie nr. og det er punched og ikke håndskrevet SN.
Alt i alt er vurderingen fair. Er certifikatet med og som det skal være, kassen pæn og bagkassen den oprindelige kan uret godt "reddes" og blive flot. Når det står 100 % med de oprindelige dele og serviceret fra et velkendt SC, vil jeg mene det kan trække omkring 150-170 k.
/Mads
Alt i alt er vurderingen fair. Er certifikatet med og som det skal være, kassen pæn og bagkassen den oprindelige kan uret godt "reddes" og blive flot. Når det står 100 % med de oprindelige dele og serviceret fra et velkendt SC, vil jeg mene det kan trække omkring 150-170 k.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)