29-05-2009, 08:09 PM
Speedy Skrev:Har aldrig set den model i andet end stålkasse før. Skiven ser lidt sjov ud, mangler umiddelbart "Seamaster 600" som der plejer at stå.
Ikke at de to ting behøver betyde "frankenstein" og redail, det bliver sjovt at se uret IRL. Men også at høre om andre før har set den røde crosshair seamaster 600 som ser ud som din?
Der har været en til salg i stålkasse på dba for noget tid siden, og i lang tid. Mener prisen der var 2800.-
Umiddelbart tror jeg ikke, at der er tale om en redial - i så fald tror jeg, at den er af ældre dato. Men det er ikke til at sige, før jeg modtager uret.
Men den ser ud til at være identisk med skiven på uret fra databasen - bortset fra, at der ikke står "Seamaster 600".
Jeg har ikke selv set det røde crosshair før og det var egentlig det, der i første omgang fangede min interesse - udover at jeg længe har ønsket mig et vintage Omega med sort skive (alle i andres flotte eksemplarer har gjort mig misundelig
Auktionen sluttede på USD 159,50, hvortil så kommer USD 10,56 i forsendelse. Det er så i PayPal blevet omregnet til DKR 928,59. Men da sælger er fra USA, kommer der jo højest sandsynligt lidt told på. Alligevel synes jeg, at det er en fair pris for et, synes jeg selv, spændende ur
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)