08-06-2009, 08:25 PM
Hej Baun
Der ka' du bare se, hvor let det er, når man interesserer sig for ure, der naturligt hører til på en lænke.
Selv gruer jeg for den dag, hvor jeg falder for fristelsen til sådan "en lille fin ting", der skal bæres på rem - kors hvor er det besværligt.
Kan følge John et stykke af vejen; men frygter at en kroko bliver for tyk. Det er trods alt et lille spinkelt udseende ur.
Farven sort ville være fin; men bør nok ikke være dybsort, da det ville fremhæve urets falmning. En antracitgrå, næsten sort, ville nok matche urets egenfarve.
.... men hva' ve' en bonde, som mig, om agurkesalat?
Med venlig hilsen - Geodoc
Tio Malo Skrev:Jeg græder... En flot vintage Omega som higer at få en sort, krokopræget læderrem...... jeg tror ikke John (Tio) brød sig om NATO strap'en![]()
Først så J.Bond kikset ud med sin Sub i den der strømpebånd af en for smal Natorem og nu skal så all andre se kiksede ud med deres ellers flotte klokker...![]()
![]()
![]()
Cheers - John
Der ka' du bare se, hvor let det er, når man interesserer sig for ure, der naturligt hører til på en lænke.
Selv gruer jeg for den dag, hvor jeg falder for fristelsen til sådan "en lille fin ting", der skal bæres på rem - kors hvor er det besværligt.
Kan følge John et stykke af vejen; men frygter at en kroko bliver for tyk. Det er trods alt et lille spinkelt udseende ur.
Farven sort ville være fin; men bør nok ikke være dybsort, da det ville fremhæve urets falmning. En antracitgrå, næsten sort, ville nok matche urets egenfarve.
.... men hva' ve' en bonde, som mig, om agurkesalat?
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)