09-06-2009, 09:58 PM
HVIS det er en 2913'er OG lænken er den originale 7077'er OG værket er 501, så er prisen bestemt ikke helt dum. Men der er for mange "hvis'er" og det var også grunden til at jeg stoppede med at byde ved omkring de 10K
Havde ikke mulighed for at ta' til Aalborg og kigge på den - så risiko'en var for stor.... og den er noget slidt og indlægget på lynetten er helt væk (umuligt at finde en NOS...skal laves rigtigt i hånden) - men den ser ud til at være nogenlunde pæn i skiven og hænderne- som for mig ser korrekte ud.
Men jeg tror nu ikke det er en 2913-1'er fra 57, men derimod en sen 2913-6'er ELLER oven ikøbet en 14755 (mener waterproof skal stå under logo'et og seamaster over logo'et på bagkassen på en tidlig 2913'er, men det passer så ikke med broad arrow time viseren).....så igen, for usikkert til at jeg ville byde så højt
Men jeg tror nu ikke det er en 2913-1'er fra 57, men derimod en sen 2913-6'er ELLER oven ikøbet en 14755 (mener waterproof skal stå under logo'et og seamaster over logo'et på bagkassen på en tidlig 2913'er, men det passer så ikke med broad arrow time viseren).....så igen, for usikkert til at jeg ville byde så højt

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)