Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d.
Tak for de gode billeder, der faktisk kan "blæses op" til et godt overblik Icon_e_wink
... sætter også pris på reflektionerne om retning eller linie i ur samleriet.

Altid spændende at høre om hensigten, fokus eller meningen med "galskaben".
Synes også godt om vægten på gode repræsentanter indenfor Seamaster & Constellation og diverse kalibre.

Selvom jeg selv er gået benhårdt efter en forudlagt linie, er jeg alligevel blevet lidt blød i knæene.
Formuleringen: "..... ure, som jeg tilfældigvis finder attraktive ud fra et aldeles subjektivt kriterie." er jeg meget begejstret for.

Hver eneste gang jeg har set en afbildning af nedenstående ur, har jeg stoppet op, og nøjere studeret uret, som jeg (personligt) "bare finder smukt".

İmage

Så nu arbejder jeg lidt med en "lille underafdeling af helt subjektivt betragtet interessante ure" Icon_e_smile
Tak for inspirationen.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d. - af Geodoc - 29-06-2009, 04:54 PM
Re: Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d. - af jacob jensen - 29-06-2009, 07:06 PM
Re: Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d. - af jacob jensen - 29-06-2009, 09:27 PM
Re: Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d. - af jacob jensen - 29-06-2009, 11:17 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)