09-07-2009, 08:27 PM
Geodoc Skrev:Bemærk at det er 700 Herz som hr den der mikromotor - den almindelige 300 H bygger såvidt jeg ved klart på Bulova - og den har jeg ikke haft problemer med, så den der blev handlet her TROR jeg i sin helhed bygger på Bulova. (Jeg ville tro 700 H versionen også gør det faktisk, men med en eller anden tilsats - og det er klart at 700 vip i sekundet til et tandhjul er endnu mere hys end 300)Magnum Skrev:Lidt om stemmegaffel: Tuning forkHej Magnum.
Et rigtig godt link, som den allesteds nærværends Link Central nu "har suget til sig" - Tak
(Centralen er opdateret)
På linkets forside er der en illustration af Omega's stemmegaffel med micromotor.
- Det er en konstruktion, som jeg er noget fascineret af, da den både er elegant, og vel også det højeste udviklingsniveau, som stemmegafler kom til.
Et spørgsmål om micromotoren: Er den sart, således at man bør afholde sig fra at anskaffe et ur med den ombord?
Med venlig hilsen - Geodoc
Er der nogen der ved mere om forbindelsen, Bulova til 300 H i Omega (hvor den er klar i alle links så vidt jeg kan se) og evt 700 H?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)