10-07-2009, 09:18 AM
Speedy Skrev:Gode overvejelser Baun!Tilslutter mig helt og aldeles.
Nu syntes jeg vi skal lade Kenn glæde sig til hans ur kommer hjem, og ikke kaste for meget skår i glæden.
Forkortet/
@ Kenn - Jeg har fulgt med i din oddyse rundt i ur universet, hvor det initiale afsæt var en PO.
Vi har nok at gøre med den gamle historie - om den første indskydelse, og glæder mig over at du vender tilbage; nu hvor den indskydelse har været testet og vejet mod mange andre muligheder.
Det er et magfuldt og imposant ur du har valgt; men det har alligevel den diskrete og underspillede charme. - Ser frem til at høre dine indtryk som ejer.
Og så et lille hjertesuk. - Hvordan bærer du dig ad?
Selv kan jeg sidde i dage og uger og skrive på et indlæg om finurlighederne ved et specielt ur, og der kommer måske godt 25 svar.
Du har den forunderlige evne til en "one liner" - Nu får jeg leveret en PO, og forum går grassat. Jeg mener mit indlæg er allerede nr. 46 i rækken.
Såfremt mit lille firma nogensinde får brug for en spin doktor, så vil jeg rette henvendelse til dig.
Tillykke med det indkommende ur, og med håbet om at den første indskydelse virkeligt holder.
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)