10-07-2009, 09:28 PM
Selvfølgelig er 2400 kr altid værd at tage med i besparelse problemet for mig er det
som også baun, hannover og peter er inde på.
Så er jeg også lidt gammel dags jeg vil gerne have en oplevelse bla. god service med hvis
jeg køber en luksusting i en butik det betaler jeg også gerne lidt for, evt. reklamationer
vil heller ikke ligefrem blive svære er jeg måske naivt overbevist om.
Jeg vil også vove den påstand at jeg ville kunne få forhandlet lidt mere besparelse på
husk de 20% var udgangspunket det sidst skal man tuske sig til (en del af oplevelsen for mig)
Jeg siger ikke du har gjort noget forkert kenn og vil bestemt ikke ødelægge din oplevelse
med dit ønskeur,vi gør alle tingene forskelligt og det er cool nok.
Jeg ser ikke noget problem med at bruge en greydealer mon ikke at vi kan bliver enige om
at det er et stort marked hvor langt de fleste heldigvis behandler folk fair.
Jeg tror heller ikke på at der bliver nogle problemer med evt. reklamationer bare man (som her)bruger en greydealer som kører en ordenlig butik,så tror jeg på at også de vil blive ordnet
på en ordenlig måde.
som også baun, hannover og peter er inde på.
Så er jeg også lidt gammel dags jeg vil gerne have en oplevelse bla. god service med hvis
jeg køber en luksusting i en butik det betaler jeg også gerne lidt for, evt. reklamationer
vil heller ikke ligefrem blive svære er jeg måske naivt overbevist om.
Jeg vil også vove den påstand at jeg ville kunne få forhandlet lidt mere besparelse på
husk de 20% var udgangspunket det sidst skal man tuske sig til (en del af oplevelsen for mig)
Jeg siger ikke du har gjort noget forkert kenn og vil bestemt ikke ødelægge din oplevelse
med dit ønskeur,vi gør alle tingene forskelligt og det er cool nok.
Jeg ser ikke noget problem med at bruge en greydealer mon ikke at vi kan bliver enige om
at det er et stort marked hvor langt de fleste heldigvis behandler folk fair.
Jeg tror heller ikke på at der bliver nogle problemer med evt. reklamationer bare man (som her)bruger en greydealer som kører en ordenlig butik,så tror jeg på at også de vil blive ordnet
på en ordenlig måde.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)