12-07-2009, 07:00 PM
Drøn spændende læsning. Jeg er dog lidt usikker på at konkludere, hvem kan hjælpe:
Jeg forstår han skal være designeren af de onyx delte markører som Omega ofte benyttede, og det findes jo i en del Constellation modeller, men så står der også:
The variations included the two models opposite – An
Omega Constellation case number 14900 designed to
house the new calibre 551 movement and a C-Shape
Constellation model 168.009: the first design in the third
generation of Constellations powered by a calibre 561.
14900 er jo som det også frem går af billedet en piepan - og ja den har markører med Onyx indlæg, men hvad er det mon han har designet - Som jeg læser det, nikker han til at det ur er hans design. Hvis det er tilfældet, hvad mener han så, sådan som i læser det?
1
Hele uret er hans design (i så fald må jeg konkludere at han designede pie-pan til Omega?)
2
Kassen (i så fald har han designet det tidligere end til det ur, for den er brugt af manuelle 30T modeller mig bekendt?
3
Kun markørererne?
Hvis det der står er at Genta har designet Pie-pan som icon, så er det da spændende i den grad - men jeg har lidt svært ved at tyde den?
Det kan være det bare er mig?
vh John
Jeg forstår han skal være designeren af de onyx delte markører som Omega ofte benyttede, og det findes jo i en del Constellation modeller, men så står der også:
The variations included the two models opposite – An
Omega Constellation case number 14900 designed to
house the new calibre 551 movement and a C-Shape
Constellation model 168.009: the first design in the third
generation of Constellations powered by a calibre 561.
14900 er jo som det også frem går af billedet en piepan - og ja den har markører med Onyx indlæg, men hvad er det mon han har designet - Som jeg læser det, nikker han til at det ur er hans design. Hvis det er tilfældet, hvad mener han så, sådan som i læser det?
1
Hele uret er hans design (i så fald må jeg konkludere at han designede pie-pan til Omega?)
2
Kassen (i så fald har han designet det tidligere end til det ur, for den er brugt af manuelle 30T modeller mig bekendt?
3
Kun markørererne?
Hvis det der står er at Genta har designet Pie-pan som icon, så er det da spændende i den grad - men jeg har lidt svært ved at tyde den?
Det kan være det bare er mig?
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)