13-07-2009, 08:24 PM
Magnum Skrev:Det synes jeg bestemt heller ikke, men hvis han nikker (jeg har ikke helt forstået om han er helt klar?) når han ser 14900 og siger at det er hans, så burde han nok ikke ha nikket, hvis ikke Pie-pan er hans - og jeg er enig i at han jo så også skulle ha nikket til tidligere modeller, hvad han måske også ville, hvis han var blevet præsenteret for dem.hannover_dk Skrev:Ja jeg kan se at herren i dit andet link laver samme slutning som jeg, at har han designet 14900 må han vel ha designet Pie-pan serien som sådan, når han skriver:Jeg synes ikke teksterne siger klart at GG er manden bag pie-pan, men han kan godt have været det.
Furthermore, he designed the Constellation with reference number 14900. Therefore, I assume that the successor models of the 14900, the 167.005 and 168.005 are also from the hands of Gérald Genta
vh
Den første pie-pan kom i 1952, men 14900 er først fra 1960. GG skal nok have designet skiven på 14900, den er også meget mere stilren i forhold til de første.
Vi må se om vi kan blive klogere
Jeg prøver at maile de flinke folk hos Omega Museum som hjalp mig med klare svar på kalibter 321 som ikke blev bygget efter 1960 - for et års tid siden. Om de så vil hjælpe igen, må vi afvente at se
vh
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)