Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d.
pbr Skrev:
Geodoc Skrev:Hver eneste gang jeg har set en afbildning af nedenstående ur, har jeg stoppet op, og nøjere studeret uret, som jeg (personligt) "bare finder smukt".
..............
Så nu arbejder jeg lidt med en "lille underafdeling af helt subjektivt betragtet interessante ure" Icon_e_smile
Tak for inspirationen.
Med venlig hilsen - Geodoc
Hej Geodoc !
Affødt af ovenstående, vil jeg lige henlede din opmærksomhed på dette ur på "bugten": Klik: E-Bay Nr. 320398251664
Hvis ikke det lige var fordi jeg netop har brugt penge på et Marathon GSAR (fotos kommer, når jeg får tilpasset lænken) med gummirem og lænke, så ville jeg nok selv byde på det.
Men hvis jeg skal have en nogenlunde fornøjelig sommerferie, så må jeg nok hellere begrænse mig Icon_e_wink
Men det kunne jo være, at det havde din interesse `!?
Interesse - Jep Icon_e_wink - og tak for din årvågenhed.
På urmødet på lørdag, vil jeg stolt fremvise mit eksemplar Icon_e_surprised
Det er i øjeblikket under samling hos Peter Halse, idet lænkeled, lås, lynetteperle og andre reservedele er på vej til værkstedet fra alle hjørner af landet.
Uret, der er på vej gennem kyndige hænder ser således ud:
İmage
Det "ormstukne hul" i lynetten bliver fikset og nogle lidt for tydelige brugsmærker "bliver dæmpet"

Lænken har forøvrigt en finurlig detalje, med "diver extension" indbygget i låsen
İmage

Bliver spændende om det (også) kunne være noget for dig - når den dukker op IRL på lørdag.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d. - af jacob jensen - 29-06-2009, 07:06 PM
Re: Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d. - af jacob jensen - 29-06-2009, 09:27 PM
Re: Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d. - af jacob jensen - 29-06-2009, 11:17 PM
Re: Min beskedne samling, som den ser ud pr. d.d. - af Geodoc - 15-07-2009, 10:55 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)