15-07-2009, 11:33 AM
Geodoc Skrev:Bliver spændende om det (også) kunne være noget for dig - når den dukker op IRL på lørdag.
Med venlig hilsen - Geodoc
Tillykke med erhvervelsen - jeg var ikke klar over, at du allerede havde ført din fristelse ud i livet !!
Dit eksemplar ser i øvrigt også ud til at være i væsentlig bedre stand, end det jeg linkede til !!
Men jo, det er helt klart også et ur, der kunne have min interesse - jeg har flere gange haft lyst til også at udbygge min Omega samling med et "dykker-afsnit". Og det er kun tilfældigheder, der har afholdt mig fra at føre det ud i livet - dog oftest fordi de ure, jeg var interesseret i endte med at blive solgt for en pris, der var over min formåen på købstidspunktet.
Et eller andet sted, synes jeg måske også, at man får mere for pengene ved at købe dress .......... det synes som om, at prisen på dykkermodellerne er skruet vel højt op til sammenligning. Men det skyldes jo nok også, at køberinteressen er større (og udbuddet måske mindre, pga. intensivt brug af urene og deraf en lavere "overlevelsesgrad").
Men sikkert er det, at min samling også på et tidspunkt vil komme til at indeholde vintage Omega dykkerure !!!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)