18-07-2009, 11:32 PM
Baun Skrev:Med indforstået mener jeg at de fleste "experter" nok kan gætte at Peter skriver om lænke3 ref. 1171, som jo kan skaffes fra ny - til ca 1500, 00 kr - mens Loncar (som jo godt ved dette) blot skriver, at de mere originale refnr nok ikke kan skaffes til ca 1500,00 kr - men han skriver ikke hvad forskellen er....OK - men så ser jeg mere problemet i at skrive at lænken til de gamle modeller koster 1500 hvis man refererer til en lænke der ikke er original til uret - men jeg er da helt enig, den passer og ser godt ud på uret - men vil jo "snyde" spørgeren hvis han køber uret i tro om original lænke kan købes til 1500. Jeg tænkte ikke 1171 i alle fald - men JO det er jo korrekt at den kan hentes for 1500
Det kalder jeg "lidt inforstået" i forhold til spørger, som jo ikke kan forventes at vide dette.... for så behøvede vedkommende jo ikke spørge. Vel?
Men det drejer sig kort sagt om at man kan få en ny original Omega lænke ref. 1171 til ca 1500,00 kr. Denne er ikke original til et ur fra 1969, men kan anvendes og passer fint på den.
vh baun
Mange vil være totalt ligeglade med om det er 1171 eller 1139, men herinde er vi jo lidt nørdede med originalitet somme tider
vg
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)