23-07-2009, 11:08 AM
Bjørn H. Skrev:natoremmen er en smart "investering" - selvom den rider højere på håndleddet end lænken - tænk på denne her måde -
bruger du lænke & en af fjederstifterne ryger i forbindelse med et "skrub" - så taber du uret - på en natorem hænger krydderen bare og dingler & gør dig opmærksom på at du er ved at have et problem - -
Marathon GSAR har tritium - - -dvs du har fuldt blus på, Uafhængigt af ydre lyskilder - -måske også værd at tage med i betragtningerne - -
Mvh & Go' tur - Bjørn - "sart" værktøjsmager med distinkt antipati mod hul retorik
Enig (og tak) !!
NATO remmen vil være et godt supplement til lænken og vil kunne bruges på de dage, hvor jeg ved, at jeg vil skulle bevæge mig i felten så risikoen for at miste uret begrænses. Lænken kan så bruges på kontoret/i lejren.
GSAR´ens tritium lyskilder er gode, hvis man skal kunne se klokken under alle forhold - men hvis jeg skulle bevæge mig rundt i felten i mørke, så ville jeg sørge for at have det tildækket ! Den vil være rimeligt afslørende !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)