24-07-2009, 04:09 PM
pbr Skrev:Godt så !!!![]()
Efter at have vejet grundigt for og imod - og her har jeg haft virkelig god nytte af alle jeres indlæg, tusind tak endnu en gang - har jeg truffet min beslutning !!
"Projekt Deepsea" (eller måske er "projekt den eneste ene" et bedre navn ?) sættes i gang !!
I det øjeblik, jeg begynder at sælge af mine vintage Omegas (men mine moderne sportsure, er også nødt til at "lade livet"), er der ingen vej tilbage ............. så er jeg "comitted" !!![]()
Enhver god "soldat" har derfor en escape route og i erkendelse af, at det hele jo egentlig afhænger af, om jeg kan få mine ure solgt (til den rette pris vel at mærke), har jeg tænkt grundigt over, hvad jeg kan gøre som backup, hvis det ikke går som jeg håber.
Så min "backup plan" er, at hvis det skulle gå helt galt og jeg ikke får midler til at købe en Deepsea (brugtpriserne på denne ligger jo nogenlunde konstant), så vil en alm. Seadweller med dato eller alternativt min 2254 være de realistiske muligheder. Men det er jo altså kun en absolut nødløsning i forhold til min plan.
Næste skridt er at værdiansætte, fotografere og dokumentere mine ure og sætte dem til salg på Vintageure.dk !
Det lyder godt. Synes klart du har truffet det helt rigtige valg, og jeg synes du har gjort rigtigt ved at have en backup plan også. Iøvrigt en backup plan som virker meget gennemtænkt synes jeg.
ps. hvad er det for våbenmodeller du ikke vil lade ligge hjemme? Du kan bare skrive det i en pm hvis det er..
Citat:(bliver nu nok nødt til at sælge min jagtriffel og min pistol også .............. men dem er jeg heller ikke vild med at lade blive "alene hjemme" i 6 måneder alligevel
Det forstår jeg godt. Har du noget spændende liggende da?
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)