24-07-2009, 09:41 PM
phrede Skrev:Forresten så er der også den fordel at lænken på et DSSD er meget fleksibelt, så får du lige pludselig brug fro at rubbe neglene kan du stramme lænken ind så det sidder stramt til håndleddet (mindre udsat overfor stød osv) mens du om natten kan løsnen lænken og få lidt magelig tid på buffen...
Det er rigtigt - navnlig i et så varmt klima, vil det være en fordel at kunne stramme og slække lænken efter behov, idet ens håndled godt kan hæve lidt op i varmen !
Larzovic Skrev:ps. hvad er det for våbenmodeller du ikke vil lade ligge hjemme? Du kan bare skrive det i en pm hvis det er..
Nu er PM jo desværre sat ud af drift indtil videre, så det er jeg afskåret fra - men du kan jo smide mig en mail, så skal jeg svare dig
(blot så ingen misforstår og/eller får dårlige fornemmelser, så skal jeg understrege, at begge våben er lovlige og med tilladelser)
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)