25-07-2009, 12:06 PM
hannover_dk Skrev:pbr Skrev:Men jeg vil ikke udvande planen med at overveje andre muligheder, idet der jo er et væld af ure, der vil kunne stå distancen dernede - det er lysten til at bære et Deepsea på turen og resten af livet og kunne lade det gå videre til min søn.Sådan - besluttet - på med det - det kan ikke afgøres af om du lige kan realisere hele beløbet eller mangler 3-5000 kr - du skal på en speciel mission - det er ikke noget der kræver så mange undskyldninger for at ville ha et DS på armen, så go for it - og ingen back up - second solutions er nødvendige her
vh
Jeg er 100 % enig, Hannover !!
Back up planen er alene taget med, hvis den lidet sandsynlige situation skulle opstå, at mine ure (eller måske kun en mindre del af dem) kan omsættes i tide og til den forventede pris, til at jeg kan nå at virkeliggøre projektet - jeg er jo i den heldige situation, at jeg ikke har prøvet at sælge ure før, så jeg ved ikke hvilken "omsætningshastighed", man kan forvente
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)