11-08-2009, 09:04 AM
Apropos Flightmaster.....
Da jeg var en ret grøn ursamler for 4-5 år siden, ville jeg have et ur mere!
Jeg havde guldur - og stål ur, et nyt ur og også både Seamaster og Constellation. Så nu skulle det være - noget andet.
Jeg rejste på dette tidspunkt lidt i Finland - og jeg tænkte "Det må blive en GMT".
Det skulle selvfølgelig være Omega og det skulle selvfølgelig være Vintage.
Fro og frejdig spurgte jeg herinde på Vintage ure om nogen kunne oplyse mig hvad man kunne vælge mellem, hvis man skulle have en Omega Vintage med GMT....
Fligthmaster - var eneste svar - og da jeg så hvor stor og grim den var, besluttede jeg at købe en Speedmaster prof istedet!
På dette tidspunkt kunne jeg have købt en Fligtmaster for under de 10 K jeg gav for Speedyen!
Men jeg har altså stadig tilgode at have en Vintage Omega med GMT.
vh Baun
Da jeg var en ret grøn ursamler for 4-5 år siden, ville jeg have et ur mere!
Jeg havde guldur - og stål ur, et nyt ur og også både Seamaster og Constellation. Så nu skulle det være - noget andet.
Jeg rejste på dette tidspunkt lidt i Finland - og jeg tænkte "Det må blive en GMT".
Det skulle selvfølgelig være Omega og det skulle selvfølgelig være Vintage.
Fro og frejdig spurgte jeg herinde på Vintage ure om nogen kunne oplyse mig hvad man kunne vælge mellem, hvis man skulle have en Omega Vintage med GMT....
Fligthmaster - var eneste svar - og da jeg så hvor stor og grim den var, besluttede jeg at købe en Speedmaster prof istedet!
På dette tidspunkt kunne jeg have købt en Fligtmaster for under de 10 K jeg gav for Speedyen!
Men jeg har altså stadig tilgode at have en Vintage Omega med GMT.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)