21-08-2009, 10:09 AM
Citat:Der er tale om risikofri "rabat" - hvis du begynder med mere "spooky" forhandlere kan du sikkert spare mere, men så begynder spsm. omkring ægthed, garanti mm.
Jeg har nu aldrig set, ej hellere hørt rygter om at et urforretning på nettet, Omega AD eller ikke, skulle have solgt uægte Omegas, dvs. fakes (!!!). Som regel nævner de også artigt, hvorvidt der medfølger fabriksgaranti eller sælgerens egen (og hvis ikke, kan man jo bare spørge).
Jeg kæfter nu mest op pga. den her nethandelting fordi om 10 år (?) eller sådant noget køber vi det hele, alt gennem nettet. Og derfor alt den der evigt snyde-paranoia skal ryddes væg. De som er bange om at bruge nettet og tvivler hele tiden andres motiver vil sidde i den sidste vogn i fremtidens tog. Og der uddeles ikke nogle priser eller gratis chokolade... (naturligt skepsis og forsigtighed skal der selvfølgeligt være, men det har du også i baglommen når du handler hos lokal Brugsen ?).
Jeg må selv sige at det, jeg gang efter gang bliver overrasket (på nettet), er folks ærlighed og det, at de holder deres del af aftalen. HVis vi ikke havde den her del af moral og etik i os, ville hele samfundet falde fra hinanden - og det gør det ikke foreløbigt. Ergo, nethandel er OK og man behøver ikke at miste nattens søvn når man har betalt med creditkort til en engelsk forhandler, AD eller ej.
God weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)