31-08-2009, 11:04 AM
Tja - Jeg har faktisk spurgt Omega en ekstra gang allerede i Fredags. Jeg spørger i alle fald ikke hvornår værket er fra, for det er fra før 1960 og nærmere kommer man aldrig det - men uret - Jeg spørger hvornår URET iflg Omegas extract from archives er produceret
Jeg kan tippe om at det jo nok er tidligt eller sent i forhold til det som man normalt ser angivet for 105.003 - og at jeg tror Omega var lidt "svævende" omkring hvornår man gik ud i en serie og ind i en anden, og at de nok overlappede hinanden, ikke bare leveringsmæssigt (og det er det jeg jager de gode folk i Bielle efter) men også produktionsmæssigt
Gæt gerne bare med MELLEM XXX OG ZZZZ tidligst og senest - og overdriv nu ikke
Gæt måned med naturligvis
Og til Benny/Speedy kan jeg lige sige, at han ikke skal ærgre sig over at have solgt en grail fra hans fødselsår
vh
Jeg kan tippe om at det jo nok er tidligt eller sent i forhold til det som man normalt ser angivet for 105.003 - og at jeg tror Omega var lidt "svævende" omkring hvornår man gik ud i en serie og ind i en anden, og at de nok overlappede hinanden, ikke bare leveringsmæssigt (og det er det jeg jager de gode folk i Bielle efter) men også produktionsmæssigt
Gæt gerne bare med MELLEM XXX OG ZZZZ tidligst og senest - og overdriv nu ikke
Og til Benny/Speedy kan jeg lige sige, at han ikke skal ærgre sig over at have solgt en grail fra hans fødselsår
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)