12-09-2009, 10:27 AM
Jeg tror Mads G kan komme med en fin forklaring på rattrapante. I virkeligheden har jeg i baghovedet at det er noget andet end sleppzeiger med fjederen.
Den jeg husker bedst i hovedet er Dubey & Schaldenbrand - Index Mobile med sådan en slæbe viser og fjederen synlig på skive siden - mærkeligt nok baseret på en relativ simpel landeron 48 knasthjulsmaskine - men som sagt - mon ikke Mads G kan sige hvad det lige er der er forskel på det og så en ægte rattrapante
Jeg vil tro man kan se fjederen som en skygge inderst ved viserne i dette billede - på slæbe sekundviseren (der er to sekundvisere som ligger i lagkage)

(ah søvnigt - det var jo samme sag Geodoc var inde på - i et bedre bilede)
vh
Den jeg husker bedst i hovedet er Dubey & Schaldenbrand - Index Mobile med sådan en slæbe viser og fjederen synlig på skive siden - mærkeligt nok baseret på en relativ simpel landeron 48 knasthjulsmaskine - men som sagt - mon ikke Mads G kan sige hvad det lige er der er forskel på det og så en ægte rattrapante
Jeg vil tro man kan se fjederen som en skygge inderst ved viserne i dette billede - på slæbe sekundviseren (der er to sekundvisere som ligger i lagkage)

(ah søvnigt - det var jo samme sag Geodoc var inde på - i et bedre bilede)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)