13-09-2009, 09:55 PM
@baun - nu er du jo også fotohaj og kan tage billeder frem i lyset
@ Joepete:Eh over under? de er vist lige lange over og under - eller jeg er for dum til lige at fatte men - Målskema kan jeg da lave da jeg har uret hjemme:
Hornene - fra den ene side til den anden = total længden af uret eller hvad vi skal kalde det 42,5 mm
Hornenes yderste kanters afstand fra hinanen hvor de sidder på uret (måske yderst?): 26mm
Horns ydersider indbyrdes i rem enden: 22 mm
Rembredde mellem horn 18 mm
kasse uden krone får jeg til 35 mm (keine skydelære, jeg sidder oppe i senge med den bærbare
)
Glasåbning: 29 cm
Tykkelse af kasse uden glas 8 mm
Tykkelse af hele herligheden inkl. glas 12 mm
Uret har sikkert ikke være serviceret i lang tid, men det skal bare lige vendes et par gange for at blive målt - og så går det lystigt - vintage guf - der skal ikke meget mere til for at få mig til at sidde med et saligt smil
vh
@ Joepete:Eh over under? de er vist lige lange over og under - eller jeg er for dum til lige at fatte men - Målskema kan jeg da lave da jeg har uret hjemme:
Hornene - fra den ene side til den anden = total længden af uret eller hvad vi skal kalde det 42,5 mm
Hornenes yderste kanters afstand fra hinanen hvor de sidder på uret (måske yderst?): 26mm
Horns ydersider indbyrdes i rem enden: 22 mm
Rembredde mellem horn 18 mm
kasse uden krone får jeg til 35 mm (keine skydelære, jeg sidder oppe i senge med den bærbare
Glasåbning: 29 cm
Tykkelse af kasse uden glas 8 mm
Tykkelse af hele herligheden inkl. glas 12 mm
Uret har sikkert ikke være serviceret i lang tid, men det skal bare lige vendes et par gange for at blive målt - og så går det lystigt - vintage guf - der skal ikke meget mere til for at få mig til at sidde med et saligt smil
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)