20-09-2009, 03:32 PM
Sub'erman Skrev:Tillykke med uret!!
Jeg er vild med modellen, som jeg jo så/prøvede irl i juli.
Dejligt, at uret lever op til dine forventninger. Nogen gange er forventningens glæde jo den største; hvilket jo klart ikke er tilfældet her.
Jeg synes uret klæder dig, men må også sige at det virker meget stort. Ikke som X-faktor Martins finale U-boat, men stort.
Du beskriver, at uret sidder godt og er behageligt at bære, hvilket jo er alfa og Omega.
MVH
SK
Takker !
Jo, uret har helt klart levet op til mine forventninger - og lidt til ! ....... det har bestemt været det hele værd
Men du har ret i, at det selvfølgelig er et stort ur ....... eller rettere et højt ur ! Men det er ikke noget, der et til gene for mit vedkommende - det er usædvanligt komfortabelt at bære i forhold til, at det er så højt/stort.
Vægten er (ifølge min køkkenvægt) 207 gram i den lænkekonfiguration, som passer til mit håndled. Men det er ikke en generende vægt.
Så jeg er glad og tilfreds !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)