Nuer det til salg igen
Nu bliver den slags varer fortrudt af vidt forskellige grunde. En af de mest almindelige er at uret aldrig blev betalt af køberen - som måske blev revet væk fra virkeligheden i kampens hede (= de sidste par minutter af auktionen) og kom at byde meget mere end planlagt... Lyder måske lidt mærkeligt men den slags sker for rigtigt mange almindelige mennesker. Der er også rigtigt mange mennesker som byder uden at have tænkt engang at betale. Hvorfor / what´s the fun ? Bare jeg vidste... Fortrydelsesretten misbruges i stort stil. Det er måske kun i 20 % af auktioner at fortrydelsen sker pga. saglige og logiske overvejelser. Jeg tror selv at folk som har evner og seriøsitet i den retning, undersøger varen grundigt i forvejen. Har man ikke mulighed for at troppe op på afdelingen, kan man altid ringe og få - oftest - hvis ikke vidende, i hvert fald velvilligt hjælp, hvor man kan spørge den ansatte om alle mulige detaljer...
Og nej - jeg er ikke ansat hos dem. Nej igen, jeg føler ikke nogen specielt sympati for dem. Og ja, jeg køber en del alt muligt fra Lauritz: Fra møbler til kunst til ure til våben til... you name it. Icon_e_wink
Herligt fredag & weekend for alle !
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Nuer det til salg igen - af Loncar - 08-10-2009, 03:22 PM
Re: Nuer det til salg igen - af baun - 08-10-2009, 05:55 PM
Re: Nuer det til salg igen - af JCS - 08-10-2009, 10:13 PM
Re: Nuer det til salg igen - af jacob jensen - 08-10-2009, 11:02 PM
Re: Nuer det til salg igen - af TioMalo - 09-10-2009, 07:46 AM
Re: Nuer det til salg igen - af baun - 14-10-2009, 09:57 AM
Re: Nuer det til salg igen - af Jubster - 14-10-2009, 05:53 PM
Re: Nuer det til salg igen - af baun - 14-10-2009, 08:34 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)