08-11-2009, 09:24 AM
Jeg tror også det er den rigtige måde at gøre tingene på,for er der noget det ikke må blive
til så er det et nyt Vietnam.
Man kunne så bare have ønsket sig at Amerikanerne havde dette flotte menneskesyn
da de skulle have demokratiseret Indianerne
Jeg mener bare stadigvæk at det er en meget meget vanskelig mission for vi har at gøre
med nogle mennesker som nærmest kæmper med deres bibel i hånden,det kræver dybest set at de bliver lagt ned for de ikke kæmper mere.
Men så længe man holder et helt klart fokus på hvorfor vi er der og hvor vi skal hen med
indsatsen så mener jeg også det er en kamp der er værd at kæmpe.
Bare man ikke tror andet end at dette "demokrati" kræver en riffel i hånden og at pt
ved ingen hvornår man kan lægge den fra sig,og at der er nogle omkostninger som man
skal være klar til at betale.
God tur til jer alle og kom nu sikkert hjem igen
til så er det et nyt Vietnam.
Man kunne så bare have ønsket sig at Amerikanerne havde dette flotte menneskesyn
da de skulle have demokratiseret Indianerne
Jeg mener bare stadigvæk at det er en meget meget vanskelig mission for vi har at gøre
med nogle mennesker som nærmest kæmper med deres bibel i hånden,det kræver dybest set at de bliver lagt ned for de ikke kæmper mere.
Men så længe man holder et helt klart fokus på hvorfor vi er der og hvor vi skal hen med
indsatsen så mener jeg også det er en kamp der er værd at kæmpe.
Bare man ikke tror andet end at dette "demokrati" kræver en riffel i hånden og at pt
ved ingen hvornår man kan lægge den fra sig,og at der er nogle omkostninger som man
skal være klar til at betale.
God tur til jer alle og kom nu sikkert hjem igen
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)