22-12-2009, 08:41 PM
hannover_dk Skrev:Baun Skrev:Jeg skriver det ikke i full text - men under refnr.
vh Baun
Møj databaseHvis jeg skriver 111.077 under ref nummer får jeg den heller ikke, først ved at skrive 111.0077 dukker den op der for mig - og da gør den det også under full text.
Skriver jeg det som står på beviset -111.077 kommer under full text 111.0067 frem og under ref søgefeltet - blot at der ikke findes noget sådan.
Møj database![]()
vh
Jeg har fundet ud af, at hvis man erstatter "." med "*" i søgefeltet, når man søger under ref. nr., så får man mere sikre resultater !!
Ved dog ikke, om det har en indflydelse på dette ref.nr. ............... men synes bare lige, at jeg ville have et besyv med
Et smukt ur i øvrigt ................... og bestemt et ur, jeg ville tage med i mine overvejelser, når kæresten engang bliver "moden" til et RIGTIGT ur !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)