31-12-2009, 01:12 PM
Lad os høre mere fra jer - eller andre. Wechselrad i modsætning til konstruktioner med Klinkenrad - er det forskellige ting. Geodocs fremragende link central viser jo Klinkenrad, men som jeg ser det i Eterna konstruktion (der var jeg igen med min ensformige snak
) = ETA konstruktion med de to Klinkenrad - i modsætning til Omega, som jo tydeligvis har ET hjul som tager optrækket begge veje, som jeg har forstået (eller misforstået) det. Det vil bestemt være sjovt at få at vide om Klinkenrad og/eller Wecheselrad er helt samme sag.
Jeg mener det er to forskellige hjul. Klinkenrad til auto optrækket og wechselrad lig med minutrad i en del af trækket til viserne - men himmel, jeg ved for lidt ærligt talt.
Klinkenrad - som vi ser på Geodocs - to styk i Eterna konstruktionen - og tydeligvis 1 stk i andre som kan trække op begge veje med rotoren. Det sidste vidste jeg ikke. Er det så nu korrekt forstået, at man kan ha rotoroptræk begge veje, med kun et "klinkenrad"?
Peter - Rune - Lars og mange andre kyndige - inlighten me
godt nyt pr
Jeg mener det er to forskellige hjul. Klinkenrad til auto optrækket og wechselrad lig med minutrad i en del af trækket til viserne - men himmel, jeg ved for lidt ærligt talt.
Klinkenrad - som vi ser på Geodocs - to styk i Eterna konstruktionen - og tydeligvis 1 stk i andre som kan trække op begge veje med rotoren. Det sidste vidste jeg ikke. Er det så nu korrekt forstået, at man kan ha rotoroptræk begge veje, med kun et "klinkenrad"?
Peter - Rune - Lars og mange andre kyndige - inlighten me
godt nyt pr
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)