Er det muligt at checke om serie nr. / ref. nr matcher?
Baun Skrev:
hannover_dk Skrev:
Baun Skrev:Det med auto inlog... hvordan gør du det. Det er aldrig lykedes for mig?

vh Baun
Jeg kører firefox, men tror også det virker i Iexplorer. På samme måde med siden her. Ved indlog vælger jeg husk mig, og så - hvis der er en renser som fjerner cookies, så lægger jeg undtagelser ind for vintage ure og omega og tilsvarende sider som my yahoo - hvor jeg automatisk vil være indlogget når jeg åbner siden.
Omvendt med Ebay, hvor jeg ikke tør, for hvis computeren bliver stjålet, er andre jo også på, men det er jo ikke en stor risiko med vintageure og omega, hvor jeg bare vil være nød til at ændre andgangskoden hvis det skulle ske
Du må vel også ha en firkant at sætte flueben i, men hold mig indlogget på denne computer?
vh

næ, det har jeg ikke på Omegas hjemmeside. Det går fint på Vintageure oa. men ikke Omegas hjemmeside.

vh Baun
Næh det kan jeg da godt se, men jeg må ha haft det første gang vil jeg tror, for jeg ryger ind som bruger direkte når jeg åbner den, uden at skrive noget.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Er det muligt at checke om serie nr. / ref. nr matcher? - af hannover_dk - 10-01-2010, 08:37 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)