11-01-2010, 12:07 AM
Baun Skrev:Jo jo det er fint nok at man kan købe en Speedy til en god pris hvis man holder øje med det længe og har gode venner og forbindelser - og er parat til at slå til når budet er der, men at tro at man sådan lige kan finde en god Speedy til 15-17 K er måske lidt optimistisk.
Jeg vil tro, at hvis man gå på jagt efter sådan en - og ønsker et "sikkert køb" inden for en-to måneder, vil det være mere realistisk at afsætte 17-20 K i budgettet.
Men Speedy, du kan jo hjælpe spørgeren med at finde en god Speedy billigere, for det kræver enten held, gode venner eller en expert! Og du er (eller har) jo alle 3 ting![]()
vh Baun
Jeg takker Baun, de 2 af tingene, nemlig held og gode venner har jeg da heldigvis
Og du har helt ret, det handler om at slå til når tilbudet dukker op for det gør de ikke til den pris ret tit, men det sker da!
Vil man bare have en Speedy 321 her og nu, så bliver det svært til 15-17K i Danmark.Men har man 2-3 af ovenstående og dertil en god portion tålmodighed, så kan de dukke op.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)