Omega Speedmaster Professional Apollo XI - Vurdering
Speedy Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Det er vist almindelig kendt at Speedy ALDRIG køber noget til markedspris, så hvorfor forventer I at han vurderer noget på det niveau? Icon_e_wink Men husk at selv venner ikke forærer noget væk i dette prisleje, og ofte er der jo en grund til at man tipper et Speedy cal. 321 af til 15-16 k. Den kan nok ikke bære meget mere... Icon_e_sad

/Mads

Lige her tror jeg du taler om noget du ikke ved særlig meget om Mads.
Det ur jeg købte af dig var ihvertfald til markedspris.
Den urkuffert jeg skaffede dig tjente jeg ikke noget på.

De ure jeg har købt i butikker er ikke få, og de sælger mig bekendt til markedspris.

@ Baun, tak og i lige måde, glad for at der er nogen der sættrer pris på venskaber. De kan nemlig sagtens trives blandt samlere.
Men for at teste Mads' påstand, kunne det da være interessant at høre Peter Halses (eller Mads') vurdering af din Speedy 321. Jeg køber den gerne til din købspris hvis du efterfølgende vil af med den igen Icon_exclaim
Nu bryder jeg mig ikke om at diskutere priser æpå ure jeg har købt - eller solgt eller vil sælge her på siden. Og som sådan nævner jeg meget sjældent præcise priser på ure jeg har købt. I dette tilfælde ville jeg normalt nøjes med at sige at jeg fiuk den til en god pris noget under 20 K.

Og uret har været hos Peter og er checket og fundet i flot stand og det er også vurderet til en pris som jeg er helt tilfreds med. Pænt over hvad jeg gav for det.

Men Benny - det er måske også unødvendigt at stille "almindelige købere" i udsigt, at de kan finde en flot og 100% original (omend ikke oprindelig) Speedmaster med cal 321 til 15 K. Intet er umuligt, men som sagt, vil projektet nok være betydelig mere realistisk med 18 K som udgangspunkt.

Generelt mener jeg man skal oplyse den gennemsnitlige handelspris i den slags sager.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Speedmaster Professional Apollo XI - Vurdering - af baun - 12-01-2010, 08:45 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)