Omega Speedmaster Professional Apollo XI - Vurdering
Rolig nu Benny... Det var sagt med et smil Icon_e_biggrin I kender jo priserne så det jeg mente var jo nærmere at INGEN køber noget for dyrt Icon_e_wink Mig selv inklusiv... Icon_e_smile

Det kan da godt være jeg ingen venner har i branchen, for jeg får altså ikke +22-23 k Speedmasters tilbudt til 15 k af ur-vennerne Icon_e_confused Får jeg et Speedy tilbudt af en bekendt til 15-16 k i en hurtig handel ved jeg det max kan trække 17-18 k hjem i en "almindelig" handel. Blot her jeg mener "vennerne" ikke forærer noget væk, men blot giver en hurtig-handel-rabat.

Jeg har solgt flere Speedy pre-moons for 20-22 k uden problemer. Så får jeg et flot ind ryger det ikke for under 20 k uanset hvad vennerne håber på Icon_e_wink Jeg giver da gerne en kontant hurtig handel rabat, men jeg har også læst "Hvad fatter gør er altid det rigtige...", så ser man sig ikke for kan man hurtigt sætte penge til på div. byttehandler med venner og bekendte Icon_e_sad Og der er sgu ingen der siger til én, hvis man er ved at lave en dårlig byttehandel. Så meget venner er man sgu heller ikke herinde, når det er ens egen samling der skal hyppes Icon_e_confused Tippede jeg mit Speedy ref. 2998 af til 15 k ville "vennerne" ikke maile og sige jeg sælger det for billigt men nærmere skrive "Det napper jeg...".

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Speedmaster Professional Apollo XI - Vurdering - af Mads Gjødesen - 12-01-2010, 11:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)