13-01-2010, 06:15 PM
168.017 (168.0017 går også) har eksisteret med maskine 561 og 564 og prisen er normal for uret - med afslag helt i orden hvis det er i så top stand som du beskriver det. Faconen går uret lidt større end de fleste andre (35 mm) og det ser vel egentligt tilmed lidt større ud.
Du kan lige vente på Baun dukker op, han er meget bedre til at sige om prisen er ok eller god, for mig lyder den rimelig uden at være knaldbillig, men sådan skal det også være hvis uret er i topform. Kan han sige noget om sidste service og vise bilag? (så kan du jo ha sparet et service til 1000 kr hvis det er nyligt - Det er heller ikke sikkert det behøver service, de er langt gående, men ny service er jo altid dejligt)
vh
Du kan lige vente på Baun dukker op, han er meget bedre til at sige om prisen er ok eller god, for mig lyder den rimelig uden at være knaldbillig, men sådan skal det også være hvis uret er i topform. Kan han sige noget om sidste service og vise bilag? (så kan du jo ha sparet et service til 1000 kr hvis det er nyligt - Det er heller ikke sikkert det behøver service, de er langt gående, men ny service er jo altid dejligt)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)