13-04-2010, 05:44 PM
Baun Skrev:Micki Jensen Skrev:Kunne aldrig drømme om at smide et fake ur på, og er der en fake lænke eller andet på, piller jeg den ALTID af og sætter uret på med en rem eller skaffer en ny lænke. (har nogle fake lænker til at ligge som desværre bliver monteret på ældre Rolex ure)
Men får jeg et ur ind som er i dårlig stand, så kan og vil jeg ikke give 2 års reklamationsret. Er det så forkert at smide det på laurtitz????
Uret har jo stadig en værdi, og vil den nye køber så betale en renoverning, skifte et rævnet glas eller hvad der nu er galt med uret, som jeg ikke mener kan svare sig for mig når jeg skal sælge det igen.
Jeg skulle måske smide det i skraldespanden i stedet?
Har voldsomt svært ved at se hvad jeg gør galt, folk kan jo se havd de køber, og er de ikke galde for det, så har de jo 14 dags fortrydelsret som med alt andet købt over nettet.
Enig. Vilkårene når man køber på auktion er at man køber hvad man ser - og hvad der beskrives. Til gengæld er det auktionsholderens forpligtelse at sikre at beskrivelsen passer til uret. Også at det fremgår hvis uret er fake osv. Det må være bla. det de får salæret for.
vh Baun
Helt enlig Per, du køber jo også en del på aktion, og nogle gange kan man gøre en rigtig godt handel, andre gange knap så god. Du har jo så en meget stor viden og hopper uden om de rånde kar..
Mvh. Micki - DREAMWATCH

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)