14-04-2010, 08:00 AM
jacob jensen Skrev:Jeg ved godt at du ikke sælger fake ure Micki,og det med at sætte et ur på auktion som du ikke selv kan holde pengene hjemme på eller giver 6 mdr garanti og 18 mdr reklamations ret
ser jeg intet forkert i,det er bare ikke i min verden et ur du ikke kan stå inde for.
Hvis man til auktionen beskriver ærligt hvad man ved om uret så har man i mine øjne ryggen dækket og virker seriøs,dog syntes jeg stadigvæk at det er forkert at
du fremhæver som et + at de ikke spørger ind til urene man smider på deres side (er det ikke lige det vi prøver at få dem til når vi siger til dem hvis der er fake ure på auktionen)
Vores forretning har levet af at sælge og laver biler i over 40 år og vi ligger et sted man kun kommer forbi hvis man er kørt forkert så vi sætte en dyd i at folk har lyst til at komme igen,
det lagt sammen med at vi er seriøse med vores job gør at vi ikke sælger det vi kalder suttede bolscher,jeg har også altid anset dig som et rart menneske willy (blandt så mange andre herinde)
Jeg syndes netop ikke det er et + de bare sætter uret på til det jeg siger, de burde jo selv komme en vuderning..
Jeg skal vist snart tag det dansk kursus så jeg kan blive forstået
Og med fake, kan jeg ikke understregen nok at det kunne jeg aldtig finde på at sælge igen. Får jeg noget ind ved et uheld, så prøver jeg naturligvis at få det leveret tilbage, kan det ikke lad sig gøre, så må det blive for egen regning.
Mvh. Micki - DREAMWATCH

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)