24-05-2010, 09:52 PM
Joepete Skrev:Hej Jesper - og velkommen til forum, selv om du har kigget med længeTak for svaret. Skal det forstås at jeg faktisk ikke behøver dreje, at det er nok at ryste uret? Det er min mening at gå et par dage med hvert ur.![]()
Du er da på ingen måde hysterisk - du er bare betænksom overfor dine ure, og det er noget helt andet![]()
![]()
Jeg har ikke hørt, at der generelt skulle være problemer på denne model med kroneoptrækket, så mon ikke du bare har været uheldig ?
Jeg ville ikke være betænkelig ved at bruge kroneoptrækket - og slet ikke nu, hvor du har fået lavet det hos Klarlund. Skal du lige vænne dig til tingene, så har uret jo et usædvanligt effektivt automatisk optræk. Ryst uret nogle gange inden brug, stil tiden, og gå så med uret i nogle dage, så skulle gangreserven gerne være lidt i vejret.
I øvrigt, så har jeg selv lige fået fat i modellen - det er et utrolig smukt ur, synes jeg
- og ja, Omega er et utroligt smukt ur. Mærkeligt, jeg har lagt mærke til at begge mine ure bliver smukkere med tiden
..lidt lige som min kone, der sidder og kigger over skulderen
PS. Flot billede af et flot ur
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)