Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav?
Hej med jer ur-tosser Icon_e_wink

Interessen for dyrere ure (og lysten til at investere lidt penge) er opstået over de sidste par år hvor jeg har arbejdet i en branche med en hel del "flash factor".

Derfor har jeg nu besluttet at jeg vil sætte lidt penge i et dyrere ur Icon_smil (jeg får simpelthen ikke brugt de 1.500 krs ure jeg har haft gennem tiden)

Jeg mangler dog forslag til hvilket ur jeg skal erhverve mig (og man kan jo lige så godt gøre det rigtigt første gang).

Jeg tænkte jeg ville hente lidt inspiration her. Hvilket ur ville i foreslå / selv købe udfra følgende:

-Jeg er 23 år gammel
-Uret skal bruges både til suit og til baggy jeans
-Jeg vil helst have et ur med lidt signalværdi (dvs. jeg ikke umiddelbart er interesserede i "ukendte" urmærker)
-Jeg kan godt lide der er historie bag urmærket - dog ikke krav.
-Uret må koste 12.500 +- et par tusinde.
-Jeg foretrækker brugt da der er store afskrivninger på nye ure
-Jeg foretrækker et ur som er forholdsvis nemt at omsætte (ved eventuelle udskiftninger m.v.)
-Jeg vil gerne have automatisk urværk.
-Jeg foretrækker "plain" ure - ikke chronometer osv. Icon_smil

Jeg vil meget gerne have noget forslag på bordet, evt. med billeder.

På forhånd mange tak for hjælpen.
Svar

Beskeder i denne tråd
Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af Kalle - 11-06-2010, 07:09 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 11-06-2010, 08:31 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 12-06-2010, 09:49 AM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af Rolex COMEX - 13-06-2010, 06:06 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 14-06-2010, 12:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)