Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav?
Jeg tror at du vil blive gladest for et Omega. Prisen du nævner er præcis ind i det segment hvor Omega regerer. Der er 3 muligheder. Et Seamaster 300, Et Omega PO eller et Omega Speedmaster..... og når du skriver at det skal kunne gå til det hele ville jeg gå efter Seamaster 300.

Du kunne overveje at profilere en anelse højere. Jeg fornemmer at det ikke ville gøre noget at signalværdien rykker en smule op. Du kan købe brugte Rolex sub fra omkring 20 K med papir, boxe osv - som nyt......

Og som alternativ kunne du kigge lidt på IWC. Her er også mulighed for et rigtig godt køb - omkring 15 K.

Skulle jeg selv købe det ultimative (nyere) ur til lige godt 15 K ville det blive en Omega Seamaster Chronograf med cal 3300 eller en Speedmaster BA med samme værk. Der findes ganske simpelt ikke andre ure der leverer så flot en kombination af ur og værk til en brugt pris under 20 K. - og så er de begge "en fryd for øjet" og let omsættelige!

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 11-06-2010, 08:31 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af baun - 11-06-2010, 08:32 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 12-06-2010, 09:49 AM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af Rolex COMEX - 13-06-2010, 06:06 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 14-06-2010, 12:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)