Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav?
Jeg ville 100% tage et speedmaster, super lækkert ur med masser af histore og god value for money! Godt nok skal uret trækkes op næsten hver morgen man tager det på! Men det bliver meget hurtigt en vane sag Icon_e_smile og en del af den morgenlige rutine!

Glasset er plexiglas og jo det bliver da nemmere ridset end safir, men det kan slibes og hvis det ikke er nok koster det ikke en bondegård at få skiftet! Mener dog at der er lavet en model hvor der både er safirglas både i for og bag kasse!? Men imo skal et speedmaster have plexiglas, det giver en helt specielt glød som et safirglas bare ikke gør! Icon_e_biggrin Og til en 12-14k kan du få et rigtig lækkert eksemplar!
Simon Hedegaard
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 11-06-2010, 08:31 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af Hedegaard - 12-06-2010, 03:18 AM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 12-06-2010, 09:49 AM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af Rolex COMEX - 13-06-2010, 06:06 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 14-06-2010, 12:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)