12-06-2010, 01:46 PM
Hej Kalle
Du har godt nok modtaget en del information her.
Altsammen brugbart og professionelt vurderet på mange områder.: salgsmæssigt, `flash factor`, value for money, keeper, osv.
Jeg er ny her på sitet, og lærer en masse hver eneste gang jeg åbner laptoppen til dette rum.
Da jeg, for mange år siden ønskede mig et ur, helt ud fra de samme forudsætninger som du, anede jeg intet om Patek, Iwc, osv....ure som var meget dyre, men også helt ukendte for mig.
Jeg kendte Omega Speedmaster og Rolex......dette var URENE !!!!! for mig.
Dette var de ure jeg kendte, og som havde flash factor for mig.
Nu er jeg bekendt med navne på ure som er virkelig meget dyrere at anskaffe,
og som blandt ur kendere skaber respekt.
Men ude blandt ` almindelige `mennesker, som jeg ofte
omgås, da er synet af min Omega Speedmaster, årgang ca 73, stadig et ur, som man får øje på, og som både ur-kendere, og u-kyndige spørger ind til.
Omega Speedmaster vil være mit forslag til dig Kalle.
God weekend.
Allan
Du har godt nok modtaget en del information her.
Altsammen brugbart og professionelt vurderet på mange områder.: salgsmæssigt, `flash factor`, value for money, keeper, osv.
Jeg er ny her på sitet, og lærer en masse hver eneste gang jeg åbner laptoppen til dette rum.
Da jeg, for mange år siden ønskede mig et ur, helt ud fra de samme forudsætninger som du, anede jeg intet om Patek, Iwc, osv....ure som var meget dyre, men også helt ukendte for mig.
Jeg kendte Omega Speedmaster og Rolex......dette var URENE !!!!! for mig.
Dette var de ure jeg kendte, og som havde flash factor for mig.
Nu er jeg bekendt med navne på ure som er virkelig meget dyrere at anskaffe,
og som blandt ur kendere skaber respekt.
Men ude blandt ` almindelige `mennesker, som jeg ofte
omgås, da er synet af min Omega Speedmaster, årgang ca 73, stadig et ur, som man får øje på, og som både ur-kendere, og u-kyndige spørger ind til.
Omega Speedmaster vil være mit forslag til dig Kalle.
God weekend.
Allan
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)