Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav?
Jeg mener som dig Joepete at japanerne kan følge alt swiss made pænt til døren
og tilgangen til selve det at lave ure er meget forskellig og helt sikkert noget man skal have med i billedet.

Det er den gamle sang som med så meget andet der kommer fra Seikos del af verden de mangler noget af det som er svært at sætte ord på
men nok mere handler om bløde værdier,for snakker vi kun teknik/kvalitet så er de jo med helt i front det kan selv ikke den med det største swiss made i panden nægte Icon_cool

Jeg tror ikke på at Rolex er mere holdbart end så meget andet i samme eller billigere prisleje,men jeg vil så også påstå at det ikke kun er det man er ude efter når man anskaffer sig et Rolex
der er så meget bundet op på det navn som man selvfølgelig har taget stilling til inden man køber.

Vi skal vel heller ikke smide mere blålys i øjene på hinanden end højst nødvendigt og hvis man ikke kunne være ærlig om et Rolex herinde hvor så,jeg har ihvertfald intet problem med at sige
at noget af det der også tiltaler mig ved et Rolex (blandt meget andet) er signalværdien og den har intet med holdbarheden at gøre.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 11-06-2010, 08:31 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 12-06-2010, 09:49 AM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af Rolex COMEX - 13-06-2010, 06:06 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 14-06-2010, 12:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)