Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav?
jacob jensen Skrev:Jeg mener som dig Joepete at japanerne kan følge alt swiss made pænt til døren
og tilgangen til selve det at lave ure er meget forskellig og helt sikkert noget man skal have med i billedet.

Vi skal vel heller ikke smide mere blålys i øjene på hinanden end højst nødvendigt og hvis man ikke kunne være ærlig om et Rolex herinde hvor så,jeg har ihvertfald intet problem med at sige at noget af det der også tiltaler mig ved et Rolex (blandt meget andet) er signalværdien og den har intet med holdbarheden at gøre.
Det køber jeg hele vejen. Rolex er gode solide værker - men overdriv den ikke, og værket er god grund til at vælge Rolex, men der er nok en del andre grunde - som er helt ligeså godkendte i mine øjne
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 11-06-2010, 08:31 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 12-06-2010, 09:49 AM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af Rolex COMEX - 13-06-2010, 06:06 PM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af jacob jensen - 14-06-2010, 12:30 AM
Re: Nyt ur - hvilke muligheder opfylder mine krav? - af hannover_dk - 14-06-2010, 01:16 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)