13-08-2010, 06:57 PM
jacob jensen Skrev:Det ville jeg aldrig have troetJeg har da ofte købt 5-10 gamle Omegaer. Nogle skal til urmager, andre skal bare vaskes og poleres lidt. En enkelt eller 2 går måske ind i samlingen. resten gøres salgsklare og betaler gildet - eller giver et tilskud.
det er vist kun tøjbranchen der kan matche den avance
Der bruges selvfølgelig mange timer på det ene og det andet og man skal vide hvad man køber og være klar med kontanterne, men man kan sagtens gøre det.
Micki og Bjarne har selvfølgelig omkostninger. Bil, telefon, kørsel, internet, fotografering, moms oma. så det er vel ikke fortjeneste det hele, men jeg går da udfra at de tjener på urene. Filantroper er der vist ikke mange af.
Jeg har ikke forstand på Rolex og ville ikke kunne gøre det samme med dem, men det er der jo andre som kan, går jeg udfra. Skal jeg have et Rolex køber jeg hos Bjarne, Micki eller Mølbak og regner da med at de tjener på det. Selvfølgelig da. jeg har da iøvrigt sjovt nok netop købt et af hver af disse 3 gentlemen. Fine handler (for begge parter) alle 3 så vidt jeg kan bedømme.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)