NU MED MESH LÆNKE -Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur!
Ja det var det jeg mente med potentiale. Rolex er kommet op i priser, hvor mange, ikke så pengestærke samlere må sige fra - og så falder blikket jo automatisk på Omega.

Her får man faktisk fine ure fra 50'erne 60'erne og 70'erne til priser, hvor det er lettere at være med - og udbudet er faktisk ikke så stort, så ja, priserne vil gå op over de næste 10 år. Tror jeg.

Også de mange specielle Omega Seamaster modeller fra 70'erne, tror jeg på har potentiale. De er passende specielle til at de flasher og mærket er godt nok til at der er pæn "Street effect" i dem. Jeg tænker her på de mange chronografer, JEDI osv.

Men kun tiden kan vise om jeg har ret. Sjovt kunne det jo være hvis det pludselig gik den anden vej så alt skal være "Retro" og de fine gamle klassiske dress ure bliver sagen.

Uanset hvad moden tilsiger, tror jeg at de fine klassiske Omegaer holder prisen. Simpelthen fordi det er "Value for money" - Det er simpelthen den billigste måde at få et kendt kvalitets ur i luksusklassen på. Og man kan få reservedele osv. til dem.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt ur! - af TDN - 03-09-2010, 08:17 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt ur! - af gmt-geek - 03-09-2010, 08:26 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur! - af baun - 03-09-2010, 10:15 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur! - af jacob jensen - 03-09-2010, 02:37 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)