NU MED MESH LÆNKE -Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur!
kox Skrev:Tillykke med din 165.014'er. Jeg har også en lille forkærlighed for de tidlige 300'ere og her er et par stykker som lige vil sige hej Icon_smil

Selvom det er lidt træls at lynetten mangler perle og især holderen på din, så nyd uret - det ER smukt og stærkt undervurderet. Hvis du vil af med det på et tidspunkt eller bytte lidt, så råb op:-)

/Kim

Hej Kim,

Jeg takker!

Rigtig fede ure du har dig der også, skal jeg være ærlig, så kiggede jeg faktisk en del på din 14755'er som jo er til salg Icon_e_wink

Den er faktisk også ret lækker uden lynetten synes jeg?? Icon_e_wink

Vi er fuldstændig enig om, at uret er stærkt undervurderet, som tidligere skrevet, har jeg ikke haft det af armen siden jeg fik den hjem! Icon_e_biggrin
Og det jo ellers ikke fordi jeg ikke har andre at gå med! Icon_cool

Nu har jeg jo ret stædig i mine ur jagter så jeg har sat mig for at jeg SKAL lande en af de første CK 2913'ere - det kan godt være det tager år, men hjem kommer den!!
Er du stødt på nogen på din vej indtil videre??

Pt. skal jeg ikke af med 165.014'eren, men man kan jo aldrig vide og jeg skal nok sige til hvis det bliver aktuelt!! Icon_cool

Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt ur! - af TDN - 03-09-2010, 08:17 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt ur! - af gmt-geek - 03-09-2010, 08:26 AM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur! - af jacob jensen - 03-09-2010, 02:37 PM
Re: Omega Seamaster 300 - Nyt Vintage ur! - af gmt-geek - 07-09-2010, 07:12 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)