23-09-2010, 10:37 PM
Jeg tror du først kan lægge kvalitets spørgsmålet til side (hvis du overhovedet har haft det
) Jeg mener de to værker er fine begge to - Zenith værket er jo ombygget af Rolex til lavere hastighed og uden dato, hvilket skal give bedre holdbarhed, længere mellem service o.l., og det nye Rolex værk har faktisk visse lighedspunkter, men er efter min bedste mening fuldt ud lige så godt og sikrer jo Rolex, at de kan få den mængde værker de behøver til deres produktion.
Du er så nede til to ting. Trækker vintage nok i dig, og har du ikke råd til en manuel, ja så er det zenith værket du skal have - men er du i virkeligheden ligeglad, så gå efter stand på selve uret - fulde papirer og bokse og pris, og se hvad der så tilbydes - mon ikke det nye værk i et nogle år gammelt ur, vil være et godt bud - hvis vintage ikke er vigtigt nok - men tag bare "bedst til pris"
vh
Du er så nede til to ting. Trækker vintage nok i dig, og har du ikke råd til en manuel, ja så er det zenith værket du skal have - men er du i virkeligheden ligeglad, så gå efter stand på selve uret - fulde papirer og bokse og pris, og se hvad der så tilbydes - mon ikke det nye værk i et nogle år gammelt ur, vil være et godt bud - hvis vintage ikke er vigtigt nok - men tag bare "bedst til pris"
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)