Spørgsmål: hvorfor en 1992 årgang SD har fået lumi visere
KlausM Skrev:
hannover_dk Skrev:Jeg må dog sige, at jeg har så mange ure med patineret tritium, at frygten for at det skal smuldre og gå i værket virker søgt for Rolex.

Var det ikke lige robusthed og pålidelighed vi var enige om Rolex stod for? Hvorfor skulle det så pludseligt virke søgt Icon_e_confused
Du mangler måske at se rigtige vintage Rolex godt med patinering. Den del af Rolex verdenen jeg frekventerer sætter en ære i at værket kører og kunden får en super vare Icon_cool

Mvh
Klaus
Jeg har skam set ganske mange vintage rolex med tritium - også godt patineret, og jeg har jo selv masser af ure med tritium - overordentlig patineret, og mit svare ligger vel mest i, at jeg aldrig har set tritium - som støv trænge ned i værket - men muligt er det da.
Netop at Rolex er så robust og pålideligt - fik mig at mene, at det som nok overlevede i maskinen, at tritiummet patinerede på viserne og skiven?

Man må da ikke håbe, at de mange herinde med patinerede tritium visere og markeringer får ødelagt deres værker i alle fald.

Jeg ville ha fundet det mere naturligt, hvis årsagen var at det kunne plette skiven - men havde jeg en tritium Rolex (hov det har jeg jo faktisk i en exp. II Icon_redface Icon_e_smile ) så ville jeg ikke skifte skive og visere, af skræk for at maskinen skulle få støvet i sig.

At butikkerne gerne skifter- tror jeg til dels er for at tingene skal se ud som nye (dels er der vel lidt penge i det), men hvis det er sandt at fra 2010 bliver der altid skiftet visere - og whats next - skive - ved service, så mener jeg, at selv om de måtte gøre det fordi de mener værket kunne lide skade, så er det et OVER-KILL.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Spørgsmål: hvorfor en 1992 årgang SD har fået lumi visere - af hannover_dk - 28-09-2010, 05:52 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)