SM 300 M Chrono Diver - hvad er hvad?
Nu er jeg godt klar over, at vi er i Omega forum, men jeg håber ikke, at jeg bliver ristet over en åben ild for min ærlighed ... Icon_redface

Jeg købte 2294.52 af to omgange, da jeg var fuldstændig vild med dens look, forarbejdning og værk. Den virkede imidlertid lidt for lille og en tand for pæn til mig, når jeg fik den på armen (jeg går altid i T-shirts Icon_redface ), så jeg har ikke et øjeblik fortrudt, at jeg hoppede på den udgåede Breitling Chrono Avenger i titanium i stedet: Super fed wrist presence, præcis gang og behageligt på armen Icon_e_wink Det skal lige nævnes, at jeg - inden jeg købte CA´en - havde stort set samtlige fordomme overfor Breitling, som findes i diverse ur-kredse - ja, sorry Icon_redface Disse er dog heldigvis blevet gjort fuldstændig til skamme - i hvert fald hos mig Icon_e_wink Icon_razz

İmage

2594.52 på håndleddet til sammenligning

İmage

Lad mig så lige understrege, at jeg stadig synes, at 2594.52´eren er en super smuk og fed diver Icon_exclaim Ovenstående er blot mine dybt subjektive erfaringer.
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: SM 300 M Chrono Diver - hvad er hvad? - af Joepete_phpbb3_import15783 - 30-09-2010, 01:23 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)