01-10-2010, 12:03 AM
Sikke nogle pæne tanker, som du har omkring min viden om Seiko, John. Tusind tak, for den positive tilkendegivelse ...
Du har helt ret i, at det kunne være fint, om der lå en form for "Seiko basics" på forum. Måske jeg skulle se at få sorteret lidt i tingene, så kommende ny-interesserede urtosser kunne ledes i japansk retning - det ville da være dejligt
Indtil sådan et lille dokument foreligger, så vil jeg dog fortsætte med at besvare interesseredes spørgsmål under "Japansk Forum" og via PB - ja, det vil jeg jo nok også efter/eller hvis, sådan et stykke papir kommer til at eksistere ... jeg ka´ jo ik´ la´ vær´
Jeg kan dog sige, at jeg aldrig kommer i nærheden af så godt og vel-gennemarbejdet et resultat, som det Torben har fået skabt med Omega Link Centralen - også dér er han en 1´er
Du har helt ret i, at det kunne være fint, om der lå en form for "Seiko basics" på forum. Måske jeg skulle se at få sorteret lidt i tingene, så kommende ny-interesserede urtosser kunne ledes i japansk retning - det ville da være dejligt
Jeg kan dog sige, at jeg aldrig kommer i nærheden af så godt og vel-gennemarbejdet et resultat, som det Torben har fået skabt med Omega Link Centralen - også dér er han en 1´er
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)